fredag den 27. juli 2012

Hej alle sammen

Det er efterhånden nogen uger siden jeg har fået sat lidt ind her. Men har ikke rigtig haft den store lyst.
Lige nu har vi to ugers ferie, vi har holdt to i málaga som i kan se jeg har sat i d sidst.
Før vi tog til málaga fik jeg mig en IPhone 4's og det er min første i rækken, og nok ikke den sidste😊. Jeg måtte så lige lave et nyt cover til den så den ikke går i stykker så jeg gik igang med at klippe i min Bjørn Borg taske som lige var gået i stykker. Jeg lavede huller i stykkerne som jeg klippede ud og hæklede så omkring hvert stykke. Bagefter hæklede jeg den sammen med sølv garn og satte en perle jeg havde med simmilin sten i som knap. Syntes selv den er helt sød. Her er lig et par billeder af den. Man kan lige se jeg fik Bjørn Borg mærket fra tasken med. Lidt sejt.;)
Ha en rigtig god fredag derude i det blå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar