torsdag den 19. april 2012

Nyt hår...

Ja jeg ser lidt anderledes ud nu end på mit profil billede. Der skulle bare ske noget nyt, da mit hår var helt ødelagt af at blive lysnet og permenentet. Jeg er normalt brunet, men for ca.4 år siden ville jeg gerne have det langt. Og mit hår det er bare så fladt hvis der ikke er noget i, så lidt lyst kunne da løfte det lidt og gøre overgangen nemmere til det lange. Her i nov. Fik jeg krøller i og ja som i nok ved er det hårdt for håret både at blive lysnet og permenente, Så i går blev det klippet af, og ja, Jeg er bare så glad for det. Det er dejligt med lidt forandring her i foråret. Jeg farvede det selv i påsken og det havde jer det også meget sjovt med. Det blev nemlig lidt grønt så var helt panisk, hvad skulle jeg gøre en helligdag. Ja nu har vi heldigvis en frisør i vennekredsen så hun måtte lidt til hjælp med råd. Jeg fandt en farve i vores lokale spar købmand som kunne bruges. Puha det var en hård dag da det stod på. Men nu er det hele jo blevet helt godt så man kan da ikke blive mere glad når det lykkes.
Jette

5 kommentarer:

  1. Puha en hårtur :) Jeg har altid været lyshåret og for en del år siden fik jeg det farvet rødt - det kunne familien ikke lide - så frisøren afblegede det dagen efter - så blev det skrigende gulerodsfarvet og fik en tur igen dagen efter - derefter var det ødelagt og smuldrede langsomt af indtil det var vokset ud igen. Hår er et stort problem :)Men dit er blevet flot :-)

    SvarSlet
  2. Hej Gitte. Ja det var da en ordenligt tur det også har været ved for.Puha. det betyder så meget for hår, så det skal bare sidde ordenligt. Mange tak fordi du kigger med på min Blog.

    SvarSlet
  3. Intet er skønnere end at få nyt hår. Det ser godt ud.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak.... Jeg skal stadig vende mig til det, da det er ødelagt af farve og det permenent der har været i. Men er ellers glad for det.:)

      Slet