mandag den 9. april 2012

Jubi.....så fik jeg en Ipad

Jeg havde fødselsdag i går d.8. og jeg fik en Ipad af min mindste søn og min dejlige mand. Hvor er jeg bare glad. Blev helt rørt da jeg fik den.





Her kan man allerede se fedt fingerne på :) Den bliver flittigt brugt.





Jeg er bare så glad. Min mindste søn har godt nok sin egen ipad, men det er den første og 
der er jo ikke camera i så han er jo helt vild med at sidde og tage billeder og lave sjov.


Ja jeg har jo ikke glemt at lave mine nørklerier men det går ikke så stærkt. Har ikke rigtigt haft tid og eller været frisk. Men nu er det jo snart hverdag igen så kommer jeg nok lidt mere i gang igen. 

Kan i have en forsat god påske.

Jette ;)


3 kommentarer:

  1. TGillykke med fødselsdagen og vidunderet ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke skulle der stå (ved ikke hvorfor det G sneg sig med) ;-))

      Slet
  2. Mange tak skal du have. Ja det går også nogen gange galt for mig:)

    SvarSlet