torsdag den 22. marts 2012

Mobil pose...

Ja jeg har ellers gjort til med at strikke, af det nye garn jeg har købt ved fru jensens unikum men det er lige tyndt nok til mig så overvejer om jeg skal købe lidt mere i nogen af farverne og så strikke med dobbelt. Men jeg må indrømme jeg er altså en hækle pige; jeg bliver hurtigt træt af og strikke det er for kedeligt til mig, hvorfor ved jeg ikke.


Jeg sad så i går aftes og hæklede denne pose til min mobil, den er blevet meget sød, men er lidt træt af at, men kan se omgangene så tydeligt. På bagsiden er det meget tydeligt, så jeg må prøve igen og se om jeg kan lave det lidt pænere el det ikke kan blive anderledes. Jeg har lavet den med en lille lykke på bagsiden så den kan hænges i en nøglesnor. ideen er fra Lutter idyl. Hun laver bare sådan nogle flotte ting og det er så pænt hæklet og strikket det hun laver. 

Kan i have en god dag derude.
Jette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar