onsdag den 7. marts 2012

Her er den så..

Bademåtten. Ja jeg blev godt nok færdig med den i tirsdags aften men i går fik jeg ikke tid til at sætte det på bloggen, da vi var til begravelse ved vores oldemor. Det var en flot begravelse hun fik.
Jeg glæder mig til på lørdag når min datter skal have bademåtten, hun ved det nemlig ikke, så jeg er spændt på og se hvad hun siger til den.


Ja det er jo lidt svært at se hvor stor den er men i kan se det neden under

billede er ikke lige så godt da det er taget i stuen om aften.


Jeg passede 3 børn i mandags aften da vores kammerat skulle til møde og er alene far, da sagde pigen det kunne være et fedt armbånd i det zpagetti som jeg hæklet tasken i så det lavede jeg da lige et til hende.


Lidt stort men hun blev meget glad for det. :) 


Hun er selv en kreativ pige, hun kom med mange foreslag til hvad man kunne.
I dag skal jeg ud og vise mine ting jeg har lavet sammen med min nabo. Hun spurgte mig 
en dag om jeg ikke ville med hende da hendes svigermor havde spurgt om vi ikke ville komme og
vise de ting vi lavede, så det skal jeg efter arbejde i dag. Det bliver spændene og se hvad de siger til
det vi laver.

God dag til jer alle.

Jette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar