lørdag den 24. marts 2012

Flødeboller igen igen...

Ja så blev der et hold mere. Min datter og søn holder fødselsdag i morgen 26 og 24 år, ja jeg forstår ikke tiden går så stærkt. Jeg lovede at lave flødeboller til dem så har været i gang i dag. Det er helt hyggeligt at lave. De blev ikke så store denne gang, men det gør ikke noget så bliver det ikke så vammelt.




Jeg kan hilse at sige de smager rigtigt godt.:) 
men de kan godt være pænere i overtrækket men det kommer vel med tiden. øvelse gør mester.



Så kom strikketøjet endeligt i gang. Jeg har siddet og nørklet med det i nogle dage nu, frem og tilbage hvilken model det skulle være og så finde opskrift som passer på garnet. Det ser foreløbig sådan her ud.  Det er så dejligt at sidde med, ikke for tungt el noget. Men jeg kommer nok til at hækle ind imellem for ellers bliver jeg nok træt af det. 

Min mor sagde til mig i går at det bliver jeg aldrig færdig med, så nu skal jeg vise hende, ihverfald lige til det modsatte er bevist, man skal aldrig sige aldrig, man har jo et standpunkt til man tager et andet. 

God lørdag aften til jer derude.

Jette.

1 kommentar:

  1. Mmmmmm hvor ser det lækkert ud ;-)

    Jeg har meldt mig som fast læser på din blog, og håber du har lyst til at melde dig hos mig? ;-)

    SvarSlet