lørdag den 17. marts 2012

Det er ikke meget...



syg.jpg

Jeg får lavet i de her dage. Jeg har fået noget influenza. :( Det er lidt træls når man gerne vil lave noget håndarbejde. Men blev lige lidt glad i dag da jeg fik en pakke fra hende Her i dag.  Jeg bestilte noget af hendes bomuld/uld garn og jeg kan sige, til jer der ikke har prøvet det, at det er bare så lækkert, så i kan vel godt forstå at jeg brænder for at komme i gang. Det er også hurtigt levering man kan da bare ikke ønske sig noget bedre.  Jeg ville også gerne ha været over og se den store håndarbejds messe i Middelfart der er her i weekenden, men det bliver nok heller ikke til noget. Men man må jo nogen gange bare stoppe op når kroppen siger fra og lytte til den.
Håber i alle vil få en rigtig god lørdag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar