mandag den 20. februar 2012

mobil cover.

Jeg var lige sammen med min voksen søn i dag. Han spurgte mig om jeg ville hækle et cover til hans iPhone, så sagde jeg at det ville jeg da godt. Troede ikke han ville have sådan et men det ville han. Så jeg gik straks i gang her til aften. Han har selv valgt farverne og må sige jeg var lidt skeptisk da han sagde det men syntes det blev meget godt. Han har godtaget den syntes det var hurtigt den var færdig. Så han kaldte mig hurtig hækleren:) Dejligt når ens børn bliver glade når  man laver noget til dem.



Jeg har ikke lige lagt tlf. i da jeg bruger tlf. til at 
tage billeder med :).


Får ikke lavet så meget for tiden. Har så ondt i mine arme, kan ikke forstå jeg har så ondt. Det er længe siden jeg har haft så ondt i dem. Ved ikke om det er min sygdom (fibromyalgi) el det er noget andet.
Nå men det bliver nok snart bedre. Har heldigvis vinterferie i denne her uge.
Kan i ha en god aften derude.

Jette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar