onsdag den 29. februar 2012

Lige lidt nyt herfra.




Ja jeg var lige i Odensen i går efter arbejde. Jeg havde købt noget garn i Tante Grøn til en top
men det garn var ikke til at hækle med. Det var alt for glat så syntes ikke det blev pænt.
Så faldt jeg over en taske i vinduet som jeg bare måtte lave. 


Her kan i så se jeg er begyndt.

De havde lige fået det her hjem igår da jeg var der.


Det er godt nok noget tungt at arbejde med, men sjovt.
og så får man jo nogle bøffer i armene af det.:)

Så blev den færdig. Er vildt stolt af den.

Syntes det er sejt med den turkisgrønne knap, det gir lige det sidste pift


Min mindste søn på 10 år har fået et cover til sin mobil som han selv har valgt 
farverne på. Da han så kom i skole i mandags var der en af de andre drenge
som spurgte om han ikke ville spørge om jeg ville lave et til ham, ja så kunne 
jeg jo ikke lade være. Syntes at det er sjovt når drenge i den alder vil have noget
hæklet noget.

Kan i have en god aften derude. 
Jette.














2 kommentarer:

  1. sikke en fed taske.. er jo selv total vild med homemade tasker.. Er igang med den 4.. ha ha.. osse flotte farver din søn har valgt til sin mobil cover..:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  2. Mange tak skal du have. Har nu købt stof ind til at klippe til " garn" så jeg kan hækle lidt flere tasker og en måtte. Det er altid rart du kommer med en kommentar her på min blog. :)

    SvarSlet