mandag den 13. februar 2012

En lille påske ting.


Påske kyllingen.

Så kom der lige en lille påske ting. Den anden dag blev jeg spurgt om jeg ikke kunne lave nogle kyllinger til påske, så sagde jeg, at den må jeg lige tænke over. Sad så og kigge rundt på bloggen og fandt så de juletræer fra Karen Klarbæk hun har lavet, og så har jeg bare  sat ben, hanekam, næb og øjne på og lidt perler på maven. Syntes selv den er blevet helt sød. Jeg tror jeg vil lave nogle flere da jeg har fødselsdag i påsken, så kan der komme nogen på bordet. Man kan også hækle den i flere størrelser og komme et påskeæg ind under til børnen. Håber da det kan give jer lidt lyst til at lave nogen også. I kan finde juletræerne her.




Det er ikke lige så tydeligt, men der er perler 
på maven af den. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar