søndag den 29. januar 2012

Længe siden...

Men det er fordi, jeg syntes ikke rigtigt, jeg kan få noget for hånden. Er gået lidt i stampe. Vil så gerne lave en helt masse, men begynder lige og så bliver det lagt væk. Men det kommer vel igen. :)Den hals varmer som jeg viste sidst jeg ville lave, ja den er næsten færdig, men jeg mangler lige lidt garn til kun 18 stgm, ja så er det også lagt væk. Måske den bliver færdig en dag med en anden farve i de sidste masker. Jeg har så prøvet og lave lidt andet end hækle. Jeg fik for nogle år siden et lærde af min far så jeg kunne male mig et maleri til stuen, men det har jeg så ikke fået lavet endnu. Så da jeg stødt på nogle tegninger fra bloggen søhesten, har det givet mig lidt lyst til at få lavet det maleri. Nu skal jeg bare lige finde hvad der skal på.



                       Her har jeg prøvet mig lidt frem og syntes selv det er blevet meget godt.
Prøv og kig på hendes Blog her




Ha en god søndag:) 
Jette.

2 kommentarer:

  1. Hej Jette.. Mon det er en vinter syge - det med ikke at få lavet lidt krea.. Kender det godt :0)
    Men dine billeder er vild flotte.. Tænk at kunne lave sådanne streger..
    KH Iben

    SvarSlet
  2. Man kunne godt tro det var vinter syge. :)Mange tak skal du have, er også helt stolt over dem;)

    SvarSlet