tirsdag den 10. januar 2012

Godt Nytår alle sammen.

Ja det er efterhånden  længe siden jeg har fået lavet noget. Tænkte jeg lige måtte give lyd fra mig så ikke tror jeg er blevet helt væk:)
Jeg er i gang med et halsrør som har været i hendes verden for nogle uger siden. Mangler lige den sidste omgang så kan det vises frem. I kan se opskriften her.

Halsrør

Jeg har brugt noget af min tid på at kigge tarot kort. Ja nu skal det være. Jeg har haft et sæt siden 1990 og vil så gerne lære det uden at skal kigge i bøger, så nu skal det være. Derfor har jeg ikke fået lavet så meget hækling. Jeg ved ikke om i kender det, men hvis man gerne vil noget og så tager fat i det og hvis det så ikke lykkes så bliver det lagt til side, men de har blevet ved med at kalde så de er blevet taget frem mange gange i tidens løb. Sådan har jeg haft det siden 1990 med mine kort.

Jeg venter et nyt sæt kort her i ugen, så viser dem nok lige frem så i kan se dem.

Nu skal i ikke tro at bloggen kommer til at blive fyldt med tarot for det gør den ikke. Det er jo en håndarbejde blog, men ville gerne lige dele det med jer. Måske er der flere af jer der er lidt spirituelle.

Kan i nu have en god dag. Og pas godt på jer selv derude.

Jette.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar