mandag den 7. november 2011

Så kom posten.


Endelig kom de. Har ventet og ventet på at posten skulle komme med dem. Har købt fra nr 3.5- 5 nye hæklenåle. Fra nr 3.5- 4.5 er fra mærket knitpro og nr 5 er clover hæklenål. Jeg hår købt ved tanterne over nettet selvom jeg bare kan køre de 20 km der er ind til dem, men jeg ved hvis jeg var kommet derind så var der ikke flere penge i pungen resten af mdr. Det er jo så svært at lade være med at købe når man kommer derind. Tror nok i kender det.







Jeg er lige igang med det her. Vil ikke fortælle hvad det er endnu:) men fandt mønster på nettet så jeg syntes det kunne blive godt til det jeg er ved at lave.

























1 kommentar:

  1. Du bliver så glad for de hæklenåle :) Og det der mønster, har jeg godt set, det er jeg også vild med, Kh Gitte ;)

    SvarSlet