tirsdag den 25. oktober 2011

Så blev den færdig.






Endelig blev den færdig. Det har godt nok taget sin tid, men mistet lidt lysten på et tidspunkt, men så tog jeg mig lige sammen:) igår og blev færdig, syntes den er blevet flot. Så er spørgsmålet så bare hvad skal jeg lave nu, måske en hue, et tørklæde el noget til hænderne, det er jo den tid man går i møde nu hvor man skal have lidt på når man går tur med hunden.

Farverne er ikke helt som de er i virkligheden den er flottere 





Her kan man bedre se farverne men billede er måske ikke 
så skarpt, må se om jeg kan få et andet taget når det bliver
mere lyst i vejret igen.






Så har jeg også fået lavet en græskar mere. Jeg havde dem på bordet, 
til min mindste søns fødselsdag i fredags hvor vi holde det i halloween tema.
De blev rost meget, det er også nogle søde små græskar:) tænker jeg skal have lavet
en større model på et tidspunkt.


1 kommentar:

  1. Super flot din pude, er den lavet af 4 stykker som er syet sammen? Knus Gitte ;)

    SvarSlet