torsdag den 6. oktober 2011

Jeg har ikke glemt at blogge.

Ja jeg har ikke glemt at blogge. Det har været lidt trøvt. Jeg ved ikke om i kan huske den pude jeg var ved at lave ( der er et billede her på bloggen) ja jeg var ikke rigtig tilfreds med farverne og dog. Den ligger stille på nuværende tidspunkt fordi jeg faldt over noget lækkert garn og ja farverne  blev sådan som jeg gerne ville have dem. I kan se her op billede herunder hvordan den nogenlunden kommer til at se ud.
Jeg mangler ikke så mange runder endnu inden den er færdig:)


Så var jeg lige igår i søstrene grenes sammen med mine to store børn. Ja så købte jeg lige disse her små vaser og perler. Vaserne de kunne lige passe til det her bord som jeg har stående ovenpå i stuen. Og perlerne dem skal jeg bruge til en halskæde som jeg tror min datter skal have. Måske der kan blive en til mig også:) 




Efter vi havde været i søstrene grenes så gik vi på café og det var bare så hyggeligt. Ja jeg tror nok, nej ved vi kommer til, at gøre det igen, da det var så hyggeligt. Det bliver vi nød til.

Nå kan i have en god dag derude, også selvom det er blevet rigtigt efterår. :)


1 kommentar:

  1. sikke lækre farver du har kørt stilen i... de der vaser fra søsterne, ja hvem kan stå for dem.. Ik jeg og heller ik dig.. hi hi.. Herligt..
    Go søndag
    KH Iben

    SvarSlet