tirsdag den 11. oktober 2011

Endelig

Ja det er lidt sent jeg sætter noget ind på bloggen, fra noget der skulle have været ind i mandags, men jeg har ikke kunne få udgivet mit indlæg, så jeg prøver igen.

Hygge med min datter:)


I søndags kom min datter hjem og vi skulle hygge med at lave cupcake fordi hun syntes det er sjovt at lære at lave; og så har vi også noget vi kan hygge med alene to.
Det blev nogle rigtige gode gulerods cupcake med crem cheese frosting. Jeg har brugt opskriften fra Kageslottet og da syntes jeg i skal give hende et kig for hun laver bare nogle flotte kager og det er en god opskrift hun har på cupcake. De andre opskrifter hun har er helt sikker også gode de kan umuligt blive andet;) nå men her er lige lidt billeder fra dem vi lavede.





Den crem frosting drillede lidt, den flød lidt ud for os selvom vi kom 
dobbelt så meget flormelis i.

 Her kan i se at mønstert fra tylen ikke er så tydelig, men tror 
det måske er fordi den er blevet for varm.( det er første gang jeg 
prøver og lave crem cheese frosting så man lære jo af sin fejl) Men 
de smagte godt.;)


Jeg købte lige denne her i netto da vi var nede og handle ind til
at bage. Den kostede kun 30 kr.Så syntes lige i skulle se den.  Ja nu her efter 
billede er taget så kan jeg da lige se at uglen og lysene er også fra netto.
De har nogle gode ting nogen gange. Det var min datter som tog billede og
 lavede opstillingen, Det er hun helt god til. Hun har selv et godt kamera og kan 
godt lide at tage billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar