onsdag den 26. oktober 2011

Bedre billeder af min pude.

Så fik jeg lige lavet nogle bedre billeder af min pude. Jeg har hæklet den i et stort stykke og syet den sammen hvor jeg har drejet puden modsat af selve stykket jeg har hæklet og den side der er syet sammen, er forsiden, men man kan vende den som man vil og lave lidt forandring :) Den er hæklet i Sandnes duo garn som er en 55% merinowool og 45% bomuld. Det er rigtigt lækkert at hækle af og er dejlig blød. Opskriften har jeg fundet i Hendes Verden.





Farverne er  ikke så varme som de er i virkligheden.

Jeg hæklede lige denne her nøgle snor i går af det samme garn 
som puden. Syntes den blev meget sej. Perlerne er fra søstrene grenes

1 kommentar:

  1. Hej
    Supercool pude:-) sjovt nok spurgte jeg min mand til aften om han ikke lige havde sådan en lille "hægte-ting" fordi vi skal gå med sådan nogle visitkort på jobbet - og ville netop hækle en. Det havde han da lige - så var det jeg så din fine ting - det er jo lige sådan en jeg mangler:-)
    Fin blog - vil gerne være fast læser - men det vil den ikke idag. Så jeg må prøve igen.
    God aften.
    MVH Jette

    SvarSlet