tirsdag den 20. september 2011

Så måtte jeg også lige prøve


Ja jeg måtte også lige prøve og hækle de berømte grydelapper fra stof og stil. De er bare rigtige dejlige og jeg er sikker på  det ikke bliver det sidst par jeg hækler. Min datter syntes de var" helt vildt fede " som hun sagde og en god kontrast. Måske hun er den første der bliver ejer af mine grydelapper.:)

Jeg må indrømme at jeg er bedst til at lave små projekter, bliver hurtig træt af at lave noget for stort, men så er det godt man kan lave lidt andet ind imellem og gå tilbage til det andet når der skal ske lidt forandring. Mit andet projekt er en pude som i nok kan huske men den har jeg lavet lidt om på i garnet og mønsteret så her er lige en prøve smag på den. Farverne er ikke helt gode som i virkligheden, men måske næste gang jeg tager et billede af det så bliver det nok bedre.

Nå men i må alle have en god dag.:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar