tirsdag den 13. september 2011

Lige et lillet hækle projekt og lidt godter.

Det er nogen dage siden jeg har sat lidt ind her på bloggen, så her kommer lige lidt.
Jeg har lige lavet denne her mobil pose da jeg syntes jeg skulle have to, så man kan have en ren når den anden er til vask.
Jeg mangler at pynte den men regner med at der skal de to guld (blomster) på med en lille facet perle i midten, men indtil nu er de ikke kommet på.


Der er også blevet tid til at bage lidt her i weekenden da vi er alene hjemme Jakob og jeg. Vores dejlige far/mand er på fæørene og arbejde og kommer hjem til os imorgen igen. Det bliver dejligt han kommer hjem igen.



Her er lidt af dem jeg bagte. Der var lige en form med 6 stk som jeg havde svært ved at få ud selvom det var en silicone form, ja hvad gør man så når de går i stykker, man laver da nogle romkugler hm.. de smager godt. 

Jeg brugt bare mine cup cake som var gået i stykker og en håndfuld nødder der blev ristet på panden, lidt hindbær sovs, og lidt rom. Så er det  hele bare ældtet sammen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar