søndag den 28. august 2011

En velfortjent oprydning i puffen.


Ja så fik jeg lige gjord orden i min puffe, hvor jeg har det meste af mit garn liggene. Det var på tide jeg lige fik at se hvad jeg havde af rester og forskellige farver.
Man får helt lyst til at lave noget andet end det man er i gang med, når man ser alle de farver man har.
Har da også lyst til at lave noget andet nu her, end den pude jeg viste den anden dag, som jeg er begyndt på, men hvem siger ikke man kan lave flere ting på engang;)

I dag har det bare været en ren afslapnings dag da vi var i byen i går og kom sent hjem, så det kan være man lige skal sidde her i aften og hækle lidt på noget jeg lige fik lyst til at prøve, men det må i vente med at se:)
Nå men god aften til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar